Oferowane usługi

Leczenie stanów zapalnych narządów rodnych

Prowadzę leczenie infekcji pochwy – w przypadku świądu, pieczenia okolic narządu rodnego oraz problemów z oddawaniem moczu należy koniecznie zgłosić się do badania ginekologicznego w celu podjęcia leczenia i uniknięcia nawrotów choroby oraz powikłań.

Profilaktyka nowotworowa

Od wielu lat wykonuję badania cytologiczne, kolposkopowe oraz pobieram wycinki z szyjki wraz z biopsją śluzówki jamy macicy. Zabiegi wykonywane są w znieczuleniu i są niezbędne do poprawnej diagnostyki nowotworów.  Po około 2 tygodniach otrzymujemy informację o ewentualnej konieczności dalszej diagnostyki lub leczenia.

Diagnostyka USG 2D/3D/4D narządu rodnego i ciąży

Wykonuję badania USG ciąży i narządu rodnego na nowoczesnym aparacie Voluson GE, umożliwiającym badania zarówno w technologii 3D jak i 4D. Pozwala to na precyzyjne obrazowanie płodu oraz macicy i jajników.

Antykoncepcja

Przeprowadzam indywidualny dobór nowoczesnych metod antykoncepcyjnych do pacjentki (zarówno nierodzących jak i wieloródek), polegający na zastosowaniu leków hormonalnych, plastrów, krążków, implantów podskórnych lub wkładek wewnątrzmacicznych.

Ginekologia estetyczna - zabiegi laserowe

W gabinecie wykonuję zabiegi z zakresu nowoczesnej ginekologii estetycznej przy pomocy lasera Mona Lisa Touch. Poprawia to jakość życia kobiety w przypadku problemów z nietrzymaniem moczu, dyskomfortu współżycia seksualnego (zmniejsza rozluźnienie pochwy po porodzie), zmniejsza zmiany zanikowe pochwy w okresie menopauzy.

Dowiedz się więcej.

Krioterapia

W gabinecie wykonuje się zabiegi leczenia zmian szyjki macicy
w znieczuleniu metodą tradycyjną czyli elektrokoagulacją jak i metodą wymrażania. Krioterapia to nieinwazyjna, bezbolesna oraz bardzo skuteczna metoda.

Prowadzenie ciąży

Od początku pracy zawodowej zajmuję się prowadzeniem ciąży od pierwszych tygodni do porodu. Przeprowadzam regularne badania kontrolne i USG w celu zmniejszenia ryzyka powikłań przez okres ciąży i porodu.